Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Σε λιγο θα μας παιρνουν και τη μπουκια απο το στομα!


Ενταξει, το παραδεχομαι. Ειμαι ενα ρατσιστικο γουρουνι απεναντι στους μη-καπνιστες. Θεωρω οτι ειναι σκατοψυχοι και επειδη εχουν προλαβει να τα βρουν με τον εαυτο τους, θελουν να μας βασανιζουν. Επειδη αυτοι τακτοποιουν τα χερια τους, εκδικουνται εμενα που αν μου απαγορεψουν το καπνισμα θα τα εχω κατω σαν τον μαντραχαλο. Και πειτε μου τωρα, ποιο το νοημα να βγεις για ποτο αν δεν μπορεις να καπνισεις? Να πας στα μπουζουκια? Και επιτελους, οταν λενε οτι θα βγαινουμε οπως στο εξωτερικο εξω να καπνιζουμε, οι δρομοι δεν ειναι δημοσιας χρησεως?? Εκει γιατι θα επιτρεπεται? Και τι θα πει ειδικα διαμορφωμενους χωρους? Και αν μου γυαλισει καμια απο των μη-καπνιστων? Δεν θα μπορω να παω να δειξω τις επιδεξιες κινησεις μου για να καμακωσω?? Και εκεινο που δεν διευκρισαν: τα 3000 ευρω θα ειναι για καθε πελατη που πιανουν να καπνιζει, ή επι του συνολου θα συμψηφιστουν? Επισης, το Υπουργειο θα επιδοτησει τις καφετερειες για αυτες τις αλλαγες που επιβαλλει ή θα τα βαλουν απο την τσεπη τους?

2 σχόλια:

Run Boy Run είπε...

Καλησπέρα,

Να δεις πως το λένε... α ναι σμοκινγκ φλερτ, αυτό θα κάνουμε. Όλοι μαζί έξω για τσιγάρο. Επειδή με το θέμα είχα ασχοληθεί αρκετά στο Λονδίνο απλά σε ενημερώνω ότι η κυβέρνηση είχε δώσει κίνητρα (κάτι σαν επιδότηση) για την κατασκευή νέων χώρων για τους καπνιστές σε pub και club. Φυσικά μην περιμένεις κάτι τέτοιο και εδώ.

Σταύρος Παϊσιάδης είπε...

Και γιατί δεν μαζευομαστε σε μια χωρα της ΕΕ ολοι οι καπνιστες? να δεις ποσο θα τους τσουζει που θα χάνουν φόρους οι εισπράκτορες από τα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ