Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

GOODMORNING GREECE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και συ μου λες, ασε τις μπουκλες σου ν'ανεβω...
αφου στο τελος -ξερω- θα με ξεμαλλιασεις!!

καπως ετσι λοιπον ο Μιστερ Α. πλακωθηκε με την Μις Ε.
ολο ρομαντσο, ολο αγαπη, γλυκες, τζιπακια για δωρο,
μονοπετρα, φιλιππινεζες να σου κανουν ποδολουτρο,
μασερ να σου ισιωσουν την καμπουρα κτλ κτλ

και συ κυρα μου ενα δεν επρεπε να κανεις,
να μην δουλεψεις!
Κατσε εκει, κανε ενα σκασμο παιδια και μεγαλωνε τα!
τι τις θες τις δουλειες???
μηπως είχες ξαναδουλεψει στο παρελθον και σου'λειψε τωρα???

αφου τον βλεπεις,
κουραζεται πολυ και ειναι κομματακι νευρικουτσικος,
μη τον τσιτωνεις παραπανω, τουμπανο θα σε κανει....
και οταν τον πηρες...ηξερες...εδω εγω ηξερα.... δεν τον λες ελαφροχερι....

εσυ παλι κυριος-να με συμπαθας αν κανω λαθος-
μα απο το παρθεναγωγειο την πηρες???
εδω πριγκηπατο της δωσανε της αλληνης
και σε αυτοκινητιστικο σκοτωθηκε
απο την καουρα της να παει στο Παρισι να παρει λιγουλακι τον αερα της...

μα το πιο συγκλονιστικο ολων ειναι οτι το πανελληνιο σοκαριστηκε.....
πως ξεπεσε ενας τοσο μορφωμενος και καταξιωμενος ανθρωπος
σε αυτο το επιπεδο και πως μια κυρια κατα τα αλλα ,ξεκατινιαστηκε ετσι....

ρε σεις ,
μονο εγω εχω δει αυτο το σεναριο να συμβαινει γυρω μου σε συγγενεις και μη???
δηλαδη, το σοκαριστικο πιο ηταν?
το διαζυγιο, το ξυλο, τα δικαστηρια, τα παιδια μπαλακι, οι χρηματικες απαιτησεις????

φασον ελληνικη οικογενεια..
nothing more, nothing less...

Δεν υπάρχουν σχόλια: