Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Να μας πει και τη νομοθεσια που το στηριζει για να βοηθηθουμε και μεις.

Ο Σουφλιας εχει πολυ απλη λογικη και πρεπει να τον καταλαβουμε και να του συμπαρασταθουμε. Λεει: «Το όλο θέμα είναι ότι είχα άδεια να χτίσω δύο σπίτια, το καθένα 62 τετραγωνικά μέτρα και χτίζω ένα των 110 τετραγωνικών μέτρων. Και έχω δώσει εξηγήσεις για όλα τα ενδιάμεσα διαδικαστικά στάδια. Μετά χαράς λοιπόν θα πάω στη Βουλή».

Πολυ ωραια. Και εμενα το ολο θεμα μου ειναι οτι μου "δινουν" την αδεια να κανω 2 δουλειες, τη δικη μου και ενος αλλου, και εγω δουλευω για δυο, και θελω διπλο μισθο. Μετα χαρας λοιπον θα τον δεχτω.

1 σχόλιο:

Σταύρος Παϊσιάδης είπε...

Η νομοθεσία για τους πολιτικούς που κυβερνάνε είναι διαφορετική από τους απλούς θνητούς πολίτες της Ελλάδας. Η ατυχία είναι ότι η γυναίκα του καίσαρα δεν πρέπει να δείχνει αλλά και να είναι τίμια.... τώρα τι κάνουμε εμείς? απλά περιμένουμε ενα Θησέα να μας γλυτώσει