Σάββατο 12 Απριλίου 2008

Θα κανω και γω μηνυση.

Συνηθως δεν θυμαμαι τι ονειρο βλεπω. Το χθεσινοβραδυνο ομως δεν μπορω να το ξεχασω. Ηταν η πρωην μου, πανω απο το κεφαλι μου και η σκροφα αντι να εχει ξεδοντιαστει απο τοτε που με παρατησε, ηταν κουκλα με καταπληκτικο κωλο. Εγω παλι επειδη ειμαι μπακουρι και τωρα τελευταια δεν μου καθεται και καμια, σκεφτηκα να της σπασω τα νευρα. Θα της κανω μηνυση!
Καποτε ειχε πει οτι την απατησα χωρις στοιχεια! Θα ζητησω 1.000.000 εουρος για να την αφησω αφραγκη και να τα φαω στις μερακλουδες! Μετα θα μηνυσω και ολο της το σοι (για περισσοτερα λεφτα φυσικα) που εβγαλε τη βρωμα οτι ειμαι αχαιρευτος και μικροτσουτσουνος-παλι χωρις στοιχεια-...

Ετσι δεν χρειαστει να δουλευω και θα ζω απο τις μηνυσεις.

Τα λεφτα περιττο να πω σε ποια τραπεζα θα τα καταθεσω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: