Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

απο preza tv- Αλλαγες στο συστημα διαπαιδαγωγησης.

δειτε στον preza tv: http://http://prezatv.blogspot.com/2008/04/6-down-town.html
Ενταξει, ειμαι μεγαλος αλλα οχι σιτεμενος. Προλαβα την πατριδογνωσια (μια χρονια), την ποδιά (μια χρονια) και το πολυτονικο (μια χρονια επισης). Εχω ολο το μπακγκραουντ για να ειμαι ενας κομπλεξικος που αν δω φιλελευθερα καλλιτεχνηματα μου πεταγεται η φλεβα μπροστα στο μετωπο. Αλλα, αν εχεις το Θεο σου, αυτη ηταν φωτογραφηση που αρμοζει σε ενα κοριτσακι? Ηταν αυτο στησιμο, μακιγιαζ, concept? Χαθηκε να της βαλουν μια τιραντα που βγηκε ημιγυμνο στο Πανελληνιο με μπουκλα κασκατε? Και το κοκκινο κραγιονι? Το υφος Ζιζελ? Αντε τωρα, αυτου του παιδιου να το πεισεις οτι αν ερθουν τα δυσκολα , δεν κανουμε
γυμνη φωτογραφηση για βγαλουμε κανα φραγκο, αλλα δουλευουμε κανα τριωρο παραπανω!
Ο πατερας, δεν ερωταται για τοσο σημαντικα θεματα? Γιατι εαν ερωταται και εγκρινει επαυξανοντας, θα σκεφτω οτι εχω εγω προβλημα που δεν καταλαβα το καλλι-κούργημα. Η Εισαγγελια ανηλικων, αυτα δεν τα βλεπει? Παρα μονο μπουζουριαζει παιδακια με κανα πλαστο cd??

Δεν υπάρχουν σχόλια: